Støt gennem fælles markedsføring

DSB

Tilbage i 2007 kontaktede DSB Natteravnene med tilbud om at foliere nogle af deres toge med Natteravnenes logo – det blev til 2 S-toge i Københavnsområdet og et IC3 tog som kører på ”de lange skinner” dvs. i hele landet da Natteravnene jo er et landsdækkende koncept. Både Natteravnene og DSB har oplevet rigtig positive effekter af kampagnen og togene kører derfor stadig den dag i dag. Togene er med til at støtte Natteravnenes arbejde og opfordrer samtidig flere til at blive Natteravn.

Det betyder meget for os at have et godt samarbejde med Natteravnene, som gør en stor indsats for at bidrage til trygheden på gaderne og for vores kunder. Det er altid en fornøjelse at se, hvordan Natteravnene tager sig af de unge og har en rigtig god dialog med dem, og det arbejde vil vi gerne støtte
sagde daværende adm. direktør i DSB S-tog, Gert Frost, som også er bestyrelsesmedlem i Natteravnenes bestyrelse