En ny aftale mellem Clear Channel og Natteravnene betyder, at Natteravnene får annonceplads, på tidspunkter, hvor der ikke er andre annoncører. Clear Channel hjælper derved med at synliggøre vigtigheden af Natteravnenes indsats for at skabe tryghed for de unge i nattelivet.
”Vi er stolte af og glade for at kunne støtte en sag som Natteravnene ved at stille vores platform til rådighed. Vores outdoorplatforme når ud til rigtig mange danskere, og det at kunne hjælpe med at formidle budskabet om Natteravnene og den tryghed, de skaber i det offentlige rum, synes vi er meget meningsfuldt,” fortæller Karsten Rask Mikkelsen, Country Manager Denmark hos Clear Channel Scandinavia.
Natteravnene er en frivilligindsats under Fonden for Socialt Ansvar, og ifølge fondens adm. direktør Thit Aaris-Høeg er det vigtigt at kunne synliggøre Natteravnene og hvordan de hjælper de unge.
”Unges færden i nattelivet skal være trygt og præget af livsglæde og gode fællesskaber. Men det kan også være hårdt, og derfor er der rigtig meget brug for, at Natteravnene er til stede og synlige i natten. Gennem samarbejdet med Clear Channel har vi fået en enestående mulighed for at øge synligheden og dermed bevidstheden om Natteravnenes arbejde. Det er vi meget taknemmelige for. For vi ved, hvad det betyder for både de unge og deres forældre, at Natteravnene altid er der, hvis nattelivet bliver for voldsomt.”
Natteravnenes annoncer vil kunne opleves i Københavns Metro, Københavns Lufthavn, og 14 shoppingcentre over hele landet.