Primetime har indgået et samarbejde om at være strategisk sparringspartner for Natteravnene. Samarbejdet betyder blandt andet en skærpet kommunikationsstrategi og grundfortælling, der i endnu højere grad understøtter de frivillige Natteravnes indsats for at skabe tryghed for unge i nattelivet.
“Samarbejdet hjælper os til at styrke Natteravnene kommunikation, og Primetime har især hjulpet os med at stille skarpt på, at vi blandt andet skal formidle de alvorlige situationer, som Natteravnene oplever, samt deres lokale betydning. Desuden vil vi bruge vores viden til at spille en større rolle som vidensaktør, hvor vi bruger de frivilliges oplevelser fra nattelivet som omdrejningspunkt i vores kommunikation. Vi er meget glade for at have fået Primetime som en stærk samarbejdspartner, der kan hjælpe os med at sætte endnu mere fokus på den vigtige rolle, Natteravnene spiller i samfundet,” siger chef for Natteravnene, Mai-Britt Haugaard Jeppesen.
Samarbejdet mellem Natteravnene og Primetime er non-profit, og Primetime ser flere fordele ved at være strategisk sparringspartner for Natteravnene.
”Natteravnene er både kendt og anerkendt for deres arbejde med at skabe tryghed i nattelivet. Derfor har det både været fagligt interessant og meningsfyldt at hjælpe med at løfte de kommunikationsudfordringer, Natteravnene præsenterede os for. Det har været en fornøjelse af samarbejde med Natteravnene og Fonden for socialt ansvar, der virkelig brænder for at kommunikere om deres vigtige arbejde,” siger managing partner i Primetime, Casper Hyldekvist.
Samarbejder med virksomheder som Primetime er vigtige for Natteravnene, da indsatsen er 100% privatfinansieret. Natteravnene er derfor løbende på udkig efter virksomhedssamarbejder, der skaber værdi for begge parter.
Se video om samarbejdet med Primetime herunder.